Her er en oversigt, der viser, hvornår du med fordel kan uddelegere en opgave.
Hvornår skal du uddelegere en opgave?
Andre læser også
![](https://www.lederweb.dk/wp-content/uploads/2024/06/topbillede-1-konflikttyper-720x405.jpg)
4 typer af konflikter – og hvordan du løser dem
Konflikter blandt medarbejderne er uundgåelige. Studier viser, at ledere i gennemsnit bruger 20 pct. af deres arbejdstid på at håndtere konflikter. Men ved at kende til de forskellige typer af konflikter, der kan opstå i…
![5 ting topledelsen kan gøre når der mangler arbejdskraft](https://www.lederweb.dk/wp-content/uploads/2024/05/topbillede-2-mangler-arbejdskraft-720x405.jpg)
5 ting topledelsen kan gøre når der mangler arbejdskraft
Topledelserne har en vigtig opgave med at sætte retning og rammer for, hvordan manglen på medarbejdere bedst håndteres. Hvad kan gøres for at rekruttere nye medarbejdere? Hvordan øges motivation og tilknytning blandt de nuværende ansatte?…
![](https://www.lederweb.dk/wp-content/uploads/2024/05/topbillede-3-ledelse-doegnet-rundt-podcast-720x405.png)
Podcast: Ledelse døgnet rundt
På hospitalsafdelinger, i psykiatrien, i ældreplejen og på døgntilbud holder kerneopgaven aldrig pause. Lyt med i denne podcast, når en afdelingsleder, en chefsygeplejerske og en ledelsesekspert drøfter de særlige krav, der er til 24/7-ledelse på…
Få viden, værktøjer og inspiration til din ledelse.
Direkte i din indbakke – helt gratis.