![](https://www.lederweb.dk/wp-content/uploads/2024/06/klarhed-i-arbejdet-topbillede-720x405.png)
Klarhed i arbejdet
Hvis I periodisk eller kontinuerligt oplever, at I har for stor arbejdsmængde, kan I undersøge, hvad der skaber klarhed i jeres arbejde. Den klarhed, som gør jer i stand til at prioritere opgaverne.
Hvis I periodisk eller kontinuerligt oplever, at I har for stor arbejdsmængde, kan I undersøge, hvad der skaber klarhed i jeres arbejde. Den klarhed, som gør jer i stand til at prioritere opgaverne.
Projektledelse er en metode, som du kan bruge til at sætte retning på udviklingsarbejdet. Det handler om at udstikke en fælles kurs, at skabe overblik over processen og sikre, at alle er klar over hvornår…
Med hæftet 'Anerkendende toner i arbejdsmiljøet' sætter Branchearbejdsmiljørådet Finans/Offentlig Kontor & Administration fokus på, hvordan det psykiske arbejdsmiljø på arbejdspladsen kan udvikles gennem værdsættende samtale.
En arbejdspladsvurdering (APV) har normalt fokus på de problemer med arbejdsmiljøet, som findes på arbejdspladsen. Når man integrerer de værdsættende principper i sin APV, kommer der øget fokus på ressourcer, potentialer og handlemuligheder.
Hvordan er du en nærværende leder på afstand? Læs om de velkendte, men afgørende ledelseskompetencer som fx kommunikation, tillid og selvledelse med fokus på, hvordan du lykkes som leder, når du ikke ser dine medarbejdere…
Varde Kommune har sat trivsel på programmet. Målet er klare og langsigtede visioner for bedre trivsel, men lige her og nu handler det om at sikre, at ingen mistrives
Hvad fylder mest i dit lederjob lige nu? Hvad bliver din største ledelsesudfordring de næste 3-5 år? Og hvad vil du gerne have, at dine medarbejdere siger om dig som leder? Læs med, når Anna…
Undgå at dine bedste medarbejdere smutter. Læs, hvad du kan gøre for at skabe en arbejdsplads, hvor medarbejderne er motiverede, og sandsynligheden for, at de bliver, stiger.
Hvordan sikrer du, at alle i dit team oplever psykologisk tryghed? Hvad kendetegner pissedårlige ledere? Og hvilke spørgsmål skal du undgå at stille, når du holder jobsamtaler? Det og meget mere kan du finde svarene…
Hvis du gik glip af Væksthus for Ledelses konference, så kan du heldigvis se den her.